טיפוליים אסתטיים, מה הבעיה?

הודות לטכנולוגיה המתקדמת היום אנו נהנים ממראה צעיר לאורך גיל מבוגר יותר ומהיכולת לטפח את עצמנו ולהעניק לעצמנו שדרוג וטיפול אסתטי.
מגוון טיפולים עצום מאגד בתוכו התחום של טיפוליים אסתטיים החל מהסרת שומות, הרמת אפפיים, מתיחת פנים, שאיבת שומן, הסרת קעקועים, מילוי קמטים, פילינג וכו'...
כל אחד ואחת יכולים לעזור לעמם ולביטחונם האישי כאשר הם מרגישים שמשהו במראם החיצוני מפריע להם.בעבר, הטיפול האסתטי היחיד שיכלו אנשים להעניק לעצמם הוא רחיצת פניהם וגופם מכד מים חמים או שימוש בטבע לרענון העור. היום, קיימת מהפכה אמיתית בתחום, יש ביכולתנו לתקן אף מכוער, לתקן צלקות, למלא קמטים ולהעניק עור פנים מתוח גם בגיל מתקדם. יש מגוון רחב של טיפולים אסתטיים לא כולם משתייכים לאותו הסוג או אותה החשיבות, אי אפשר להשוות בין פילינג (אשר נועד להקנות לעור מראה רענן וצעיר יותר ובמקרים של פילינג עמוק- אף לתקן צלקות וקמטים) לבין טיפולים אסתטיים אקוטיים יותר כמו ניתוח פלסטי לתיקון עיוות מסוים. אחד הטיפולים הפופולאריים יותר כיום, אליו פונים גם נשים וגם גברים בכל הגילאים הוא הפילינג. פילינג כימי הוא קילוף של רקמות ותאי עור מתים אשר גורם לעידוד ויצירת רקמות ותאי עור חדשים ובכך תורם למראה העור. לפילינג יש מספר פונקציות: הוא מרענן את תאי העור ורקמות הפנים ויוצר חדשים מהם ובכך העור מקבל מראה רענן, צעיר ובריא יותר. בנוסף, יש פילינג אשר מבוצע על-ידי רופא והוא פילינג עמוק אשר מיועד לעור "בעייתי" יותר ומטרתו לטפל בכתמי עור קשים הנגרמו כתוצאה מחשיפה לשמש או כתוצאה מהריון, בנוסף, הוא מטפל בצלקות, קמטים, קמטוטים ואקנה. אצל רוב הנשים אשר פונות לטיפול הפילינג העמוק המטרה העיקרית (מעבר לפינוק ולתחושת הרענון) היא העלמת קמטים. זמן ההתאוששות מהפילינג העמוק הוא כשבוע מאחר והעור מתקלף בכמה ימים שלאחר הטיפול, מי שלא אוהב לעבור טיפולים שכאלה (עם חומרים כימיים וגלי רדיו) או בכלל, מעדיף למלא את קמטיו ולא לנסות ולהעלימם בעזרת הפילינג, יכול לפנות למגוון רחב אם כי יחסית חדש של טיפולים המציעים מילוי קמטים כדוגמת הבוטוקס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה