מכשיר חדשני להמסת שומן SMARTLIPO


בשנים האחרונות חלה עליה תלולה במספר האנשים העוברים ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים שונים. בנושאים של "שיפוצים" וניתוחים קוסמטיים תמיד הייתה לי דעה שמרנית עד ששמעתי על המכשיר החדש להמסת שומן - ה SMARTLIPO איננו מחליף את שאיבת השומן הסטנדרטית אלא מאפשר, בפעולה פשוטה יחסית, כמעט תמיד בהרדמה מקומית, לטפל באזורים בהם תוצאות שאיבות השומן אינן מוצלחות. אזורים לדוגמא:
• הסנטר הכפול.
• החלק האחורי והפנימי של הזרועות.
• החלק הפנימי של הירך והברכיים.
• באזור המותניים והגב.

בעזרת פעולה זו ניתן לטפל בערך ב - 500-1000 סמ"ק שומן בכל אזור בכל טיפול.
בהתחלה חשבתי שעובדים עליי, זה נשמע הזוי להמיס שומן אבל טעיתי. זוהי דרך להיפטר משומנים עודפים, כאלה שאנחנו לא מצליחים להוריד באמצעות ספורט או דיאטה. לא כל אחד שרוצה לרזות צריך להמיס שומן בלייזר, הדבר הומצא על-מנת לתת מענה לאנשים שלא מצליחים לרזות.
מדובר במכשיר שנקרא "סמארט ליפו" שממיס שומן באמצעות קרן לייזר. משמעות הדבר היא שזהו לא ניתוח (בניגוד להסרת שומן שכוללת הרדמה וחדירה לגוף) ולכן אין כאבים. זהו לא טיפול שלוקח זמן להתאושש ממנו ומשאיר צלקות אלא פשוט קרן לייזר שממיסה שומן והגוף מפנה אותו.
מי שסובל מעודף משקל יודע שיש אזורים שלא משנה מה נעשה – לא נוכל להיפטר מהשומן בהם. זה מאוד מתסכל ולכן מעודד לגלות שיש בכלל דבר כזה המסת שומן ! אני מבררת לגבי הטיפול לאחרונה ואני מאוד מופתעת לגלות שרבים שמעו עליו והוא קיים בשוק כבר זמן רב, ברור לי שיש לבחור בקפידה את המכון המטפל כפי שיש לברור קוסמטיקאית או רופא עור ולא ללכת לכל אחד. מה שכן ברור לי זה שיש כאן פתרון לבעיה שעד כה הייתה "חשוכת מרפא" , יש דרך להיפטר משומנים עודפים, כאלה שדיאטה או ספורט לא מצליחים להעלים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה