שיטות נבחרות של מילוי קמטים בפנים


הפנים שלנו הם הדבר החשוב לנו ביותר, ונדמה כי אנו מוכנים לעשות הכול בכדי שייראו טוב.
עם השנים, הפנים נוטות לאבד מהזוהר שלהן, קמטים מתחילים לצוץ בכל פינה, והמראה רחוק מלהיות מושלם. זה כנראה הזמן המתאים ביותר כדי "לעזור" להן לחזור למצבן הקודם, ומדובר כמובן בקמטים אשר מופיעים באזורים שונים כמו : בין הגבות, בצידי העיניים ומסביב לפה, ובקמטים הידועים כ"קמטי הבעה".

היום זה כבר לא חלום או פנטזיה. בעזרת שיטות מתוחכמות וחדשניות ניתן לעבור טיפולים למילוי קמטים ולהשיב לפנים שלנו את המראה הצעיר והרענן. מיליוני אנשים ברחבי העולם עברו אינספור טיפולים כאלו, והפופולאריות שלהם עולה משנה לשנה.

תהליך הזרקת החומר לקמטים
תהליך מילוי קמטים זהה באופן עקרוני בכל השיטות. מדובר בהזרקה של חומר ישירות מתחת לעור, לתוך שכבת השומן ולעיתים לאזורים עמוקים יותר, הכול בהתאם לעומקם של הקמטים ולסוג החומר המוזרק. 

למי נועדו טיפולי מילוי קמטים?
קמטים בפנים אינם דווקא קמטי זקנה שהם נחלת המבוגרים שבינינו, ויש גם גברים ונשים צעירים אשר סובלים מתופעה זו. מיליוני אנשים ברחבי העולם עברו אינספור טיפולים כאלו, והפופולאריות שלהם עולה משנה לשנה, החל מגיל צעיר ועד לאנשים מבוגרים מאוד.

שיטות למילוי קמטים
שיטת המילוי כאמור תלויה בעומק הקמט ובחומר אותו מזריקים. ישנם חומרים המתרכבים בגוף וישנם המוחדרים לגוף כחומר זר. לכל שיטה יתרונות משלה, והבחירה תלויה לרוב בדרישות ורצונות המטופל, תוך התערבות הרופא בהתאמת השיטה למקרה.


  • טיפולים זמניים- בטיפולים אלו נעשה שימוש בחומרים אשר סופחים אליהם מים ומתנפחים, או חומרים אשר מתרכבים בפעולה כימית לחומרים הנמצאים בגוף, ונשארים בגוף לתקופה של 3 חודשים עד שנה וחצי. השימוש בחומרים אלו אומנם לטווח קצר יותר, אך יש אנשים שלא מעוניינים בהחדרת חומרים לעד לגופם, ונעים לנם יותר לדעת כי החומר ייספג בגוף, ולאחר שתפוג השפעתו הם יחליטו אם לחדש את הפעולה או לאו.
  • טיפולים עם קולגן וחומצה היאלורונית - עד לא מזמן אנשים היו מודעים לשני חומרים עיקריים:  חומצה היאלורונית וקולגן. בחומרים אלו ניתן להשתמש כדי למלא קמטי זקנה, קמט הבעה, צלקות על הפנים והצוואר, והם יכול גם לשמש כדי לשפר את מראה השפתיים.  חומרי מילוי אלה היו מוצלחים מאוד, אך הצמיחה המהירה של שוק המילוי משכה אליה מתחרים חדשים ועמן גם טכנולוגיות חדשות, שהציעו לנשים וגברים כאחד מגוון רחב של אפשרויות.  טיפולי קולגן משפיעים למשך תקופה קצרה יחסית של 3-6 חודשים שבסיומה האפקט נעלם. טיפולים בחומצה היאלורונית מתחילים להתפוגג לאחר 6-12 חודשים.  ישנם עוד חומרים רבים כמו רדיס שהוא חומר מילוי אשר משפיע למשך שנה עד שנה וחצי והוא מצוין לטיפולים בקמטים עמוקים על פני המצח, ועוד.
  • טיפולים קבועים - הרבה מאוד אנשים מעוניינים בטיפולים לטווח רחוק ולעיתים אף לצמיתות. חומרי מילוי קבועים משפיעים באופן מידי על הפנים ועל מראה האדם בכללותו, וחלק נכבד מהטיפולים נעשה עם חומר הבוטוקס.  החומר מתאים במיוחד למקרים של קמטי הבעה קבועים על הפנים, והשימוש בו מרגיע את השרירים ומשווה למטופל מראה נעים וצעיר יותר. 


תגובה 1:

  1. אני אישית פחות מתחברת לטיפולי בוטוקס, למרות המראה הצעיר שהם נותנים למטופלים. יש תמיד דרכים חלופיות וטובות יותר. יש טיפולי קוסמטיקה טובים יותר להעלמת קמטים ומילוי קמטים, החל ממשחות מעולות ועד למילויים.

    תודה על הפוסט החשוב הזה!

    רונית

    השבמחק