ניתוח להגדלת חזה לפני או אחרי הלידה?


במהלך הלידה הגוף של האישה, עובר אינספור שינויים, על מנת להתאים את עצמו לגידול התינוק והזנתו במהלך ההיריון ואחריו. השינויים לרוב כוללים הופעת דליות ברגליים, רגליים נפוחות, חזה גדול ונפוח, השמנה בכל הגוף ועוד שלל תופעות אחרות. אומנם רובנו, רגילות לשמור בקנאות על המראה החטוב של גופנו וחזה זקוף, אך לא ניתן להילחם עם התהליכים הטבעיים שעובר הגוף, מכאן שגם ביצוע ניתוחים פלסטיים לא יועילו למצב.

מדוע לא רצוי לעבור ניתוח להגדלת חזה לפני הלידה?

הרבה נשים במהלך ההיריון ואחריו מעדיפות להתרכז בגידול הילד ובחירת עגלות תינוק, על מנת להסיח את דעתן ממראה גופן והחזה. בגלל העובדה שבמהלך תקופת ההיריון, הן אינן יכולות לבצע ניתוח להגדלת חזה. ניתוח להגדלת חזה לפני הלידה, לא רצוי בגלל שלל גורמים הנוגעים לתופעות הפיזיות אשר מתרחשות במהלך ההיריון. במהלך ההיריון החזה של האישה גודל, כתוצאה מכך שהוא פשוט מתמלא בחלב, איתו האם מאכילה את התינוק לאחר הלידה. האכלת התינוק, לרוב לוקחת בין שנה לשלוש שנים, כאשר בכל הזמן הזה החזה נשאר תפוח בגלל החלב. כאשר האישה מסיימת את תהליך ההנקה או מצד שני ברגע שהאישה בוחרת לא להעניק כבר בתחילת ההיריון, החזה מפסיק להתמלא בחלב ומתרוקן. התרוקנות זו מובילה למצב בו החזה נראה נפול ודליל, כתוצאה מהעומס שעבר עליו במהלך ההנקה והלידה. מכאן שאין ממש טעם לערוך את ניתוח הגדלת החזה, במהלך ההיריון ואפילו לא במהלך שלבי ההנקה. בגלל שהדבר ישבש את תהליך הנקת התינוק, יש סכנה שהשתלים לא יתקבלו כראוי ולרוב תהליך ההחלמה ייקח יותר זמן. 

מה יתרונות ניתוח הגדלת החזה לאחר הלידה?

כאמור במהלך ההיריון ולאחר הלידה, הגוף של האישה משתנה דבר שמשפיע על מראה הגוף על ידי היווצרות של שומן יתר, חזה נפול ודליות ברגליים. תהליך שמתרחש, עד סוף תקופת ההנקה, לכן רוב מנתחי הפלסטיק ימליצו לכן לא לבצע שום ניתוח, עד שהתהליך יגיע לסיומו. ברגע שהתהליך יגיע לסיומו, ישנו הרופאים ימליצו לכן לעבור ניתוח פלסטי משולב, הכולל הגדלה והרמת החזה או הקטנה ועיצוב החזה, תלוי במקרה הנתון. בנוסף לכך שאיבת שומן במקומות שונים בגוף, מתיחת העור והסרת העור העודף, על מנת ליצור מראה גוף חטוב שיעלים כל זכר לעיוותו לאחר הלידה. היתרון הגדול בביצוע ניתוח הגדלת החזה לאחר הלידה, הוא ביכולתו של הגוף לקלוט את השתלים כהלכה בלי ששום דבר שימנע או יסכן את הדבר. בנוסף לכך, לאחר הלידה, ניתן לנצל את המהלך על מנת לערוך ניתוח משולב שחוסך מכן מעבר ניתוח נוסף ומאפשר לכם להמשיך בחיפוש משרות הייטק, בביטחון מלא וללא שמץ של דאגה. לפני שאתן מחליטות על התהליך חשוב שתתייעצו עם רופא מומחה, על מנת שיוכל להתאים לכן את הטיפול המושלם, המותאם לגופכן ולתהליך אותו אתן עוברות. 

תגובה 1:

  1. יש טיפול טבעי לבעיית קמטים:
    http://www.tivoni.co.il/%D7%A7%D7%9E%D7%98%D7%99%D7%9D/%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9E%D7%97%D7%9C%D7%AA

    השבמחק