הגדלת חזה - מה אנחנו חושבים על זה?


התכתבתן, התקשקשתן, וברברתן בנושא. אף אחד לא שאל אותנו, הגברים, מה אנחנו חושבים על הגדלת חזה!



קודם כל, אני אהיה הראשון להודות שכמעט תמיד לא נבדיל. מצטער לבאס את קהל הפמיניסטיות שנתמכות בטענה ש"יש וגם יש הבדל", מי שבאמת צריך לענות על השאלה הזו- אמר את דבריו.

האמת החותכת היא שבמבט ראשון אין לנו מושג, במגע ראשון- גם אם יש לנו, המח כבר לא זה שקובע את המהלכים ולכן, אין כל חשיבות לקביעה כזו או אחרת. תבינו, העניין עם החבריקו מלמטה הוא שאין לו שמץ על מה כל המהומה. כן אמיתי, לא אמיתי לא מעניין אותו. הבחור אסרטיבי וחותר למגע כמו שלימדו אותו בצה"ל... יש לו מטרה והוא לא מתכוון לתת לחומר פלסטי כלשהו לעמוד בדרכו.

אבל נחזור שנייה למבט הראשון, שם לעיתים השכל עוד פועל, שנייה לפני שחבריקו לוקח את המושכות לידיים. למען הויכוח אני מוכן לטעון שנניח שיש כאלו שמבדילים- השאלה החשובה זה אם אכפת להם. הרי בשורה התחתונה מה בסך הכל מטרת הניתוח הזה? לגרום לכן להרגיש יותר טוב עם עצמכן, לגרום לבגדים להראות יותר טוב עליכן, ומה מטרת העל מעל כל זה? להשיג כמות מכסימלית של גברים מזילי ריר שילכו אחריך משמע היית החלילן מהמלין...
אז זה עובד. חד משמעית.

נכון שיש גברים שמעדיפים טבעי, אבל כמו שאתן בטח יודעות, צריך להתפשר. ועדיף מלון קשה משזיף מיובש. אל המלון מתרגלים, הוא נהיה רך עם הזמן, כמו דעתנו על החזה המשופץ שלכן. למעט מקרים בודדים שהן זה באמת נראה זוועה- ניתוח הגדלת חזה הוא תמיד מבורך, כמו במקדונלדס גם כאן התשובה לשאלה "האם להגדיל בשקל תשעים?" היא תמיד כן. בניגוד למקדונלדס- אין סיכוי שלא נגמור (את הארוחה).

חברותיי הנשיות השביעו אותי שאזכיר שחשוב לבחור מנתח טוב כדי להימנע משייכות לקבוצה שפותחת את הפסקה הקודמת...אז הנה- חשוב לבדוק, ולהשוות ולבחור בחוכמה לפני בחירת מנתח פלסטי.

אז בנות יקרות, תעשו בחכמה, העיקר תעשו, יש לכם גב מאיתנו- הגברים.



תגובה 1:

  1. אני באופן אישי לא הייתי מסכימה לניתוח מסוג זה, הן בשל תפיסת הפמיניזם הרדיקלי שפוקדת אותי כבר שנים והן לנוכח הכמות המזעזעת של תביעות על רשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים.

    השבמחק