כללי זהב לניתוח פלסטי או טיפול אסתטי מוצלח

10 כללי זהב לניתוח פלסטי מוצלח

זהו החלטתם. התלבטתם, ויתרתם, חזרתם ובסוף החלטתם לעשות ניתוח פלסטי או טיפול אסתטי כלשהו.
סביר להניח שמדובר בניתוח חזה כלשהו: הגדלת חזה, הקטנה, הרמה או ניתוח אף, שאיבת שומן, הזרקת בוטוקס או הרמת עפעפיים (סקרים מראים שאלו הם הניתוחים הפופלריים ביותר) וסביר להניח שהשלב הבא הוא למצוא מנתח פלסטי טוב-
שזה, רבותיי, אולי בעצם בעיקר גברותיי, השלב הכי חשוב בכל התהליך הזה.

אז איך בוחרים? יש כל כך הרבה המלצות מכל כך הרבה חברים של חברים שעשו ניתוחים דומים, אבל האמת היא שבנושא שכזה צריך פשוט ללכת ולבדוק. כפי שמייד תבינו ניתוח פלסטי או טיפול אסתטי זהו תהליך מאוד אישי ולכן, הנה מספר כללים שיעזרו לכם להיות מרוצים יותר מהתוצאה.

1. להתייעץ.
שמעתם על רופא שעשה עבודה טובה? קבעו תור, גשו אליו להתייעצות. חשוב שאתם תדברו איתו ותשאלו אותו שאלות ולא תסתמכו על מישהו ששמע ממישהו. חשוב שהרופא יהיה חבר באיגוד הישראלי לכרוגיה פלסטית, וכמובן שיהיה מומחה בכרוגיה פלסטית. לזכרו- לבקש תעודה זו זכותכם והרופא יבין את זה אל תהססו.

2. לבחון.
חשוב לבוא לפגישה בעין בוחנת, לשים לב שהרופא מספר לכם את האמת על הכאבים הצפויים לאחר הניתוח, על תהליך ההחלמה הארוך, ועל מידת ההתאמה שלכם להליך הרפואי אותו אתם רוצים להעביר. אם אתם מרגישים שהרופא אינו אמין, שהוא מצייר לכם תמונה וורודה מדי או מסתיר מכם משהו- אל תעברו את הניתוח אצלו.

3. לחתוך.
קיבלתם הרגשה שהרופא מת לנעוץ בכם את סכין המנתחים או לחילופין מת לנעוץ את ציפורניו בחשבון הבנק שלכם?
קומו ועזבו. מנתח שמדלג על שלב סינון הלקוחות שלו ואינו מקפיד לקיים איתם ראיון מעמיק בפגישה הראשונה כדי לבחון האם מצבם הנפשי והפיזי מתאים לניתוח הוא פשוט לא מנתח טוב.

4. לנבור.
שיקום כל מי שיודע את העובדה הבאה: אין דבר כזה פלסטיקאי! אין. יש מנתח פלסטי, ומנתח כאמור הוא רופא. כזה שלמד 7 שנים, בילה עוד כמה שנים טובות בהתמחות.
חשוב לבדוק שהרופא שבחרתם עשה התמחות בפלסטיקה והיכן עשה אותה, ושהוא מבצע בשגרה ניתוחים מהסוג שאתם רוצים לעשות.
כמו כן כדאי לבדוק האם הוא עובד או עבד גם בבית חולים שכן הניסיון שנצבר בעבודה מהסוג הזה ישחק לטובתכם.

5. להצטלם.
אחד הנושאים המסוכנים ביותר הוא האלבומים שייראו לכם בכל מיני מכונים מפוקפקים. מן הסתם אף רופא לא יראה לכם את הניתוח שבו הוא פישל, או את זה שהחלים לא טוב. תדרשו לראות תמונות של צלקות שמופיעות מהניתוח כדי שתהיו מוכנים נפשית לזה, את ההסתכלות באלבומי השדיים תשאירו לבעל...

6. לדבר.
חשוב להגיד הכל בפגישה, תספרו למנתח בדיוק מהן הציפיות שלכם, הפחדים והחששות- תהיו כנים עם עצמכם ובקשו מהרופא שבתשובתו יהיה כנה אתכם.
אל תרגישו רע אם הבנתם שלא תקבלו כל מה שתירצו מהניתוח- ההפך, רופא שאומר לכם משהו שכואב לכם לשמוע, סביר להניח שאומר את האמת, אל תתפתו לעבור ניתוח אצל אלה שאומרים לכם שכל חלומותיכם התגשמו. אם לא תגידו מה אתם מצפים באמת, מתוך הלב, אל תצפו שייתנו לכם תשובה כנה.

7. להאמין.
אל תבחרו במנתח שאתם חשים אי נוחות בקירבתו. זכרו! שהוא אדם שאיתו תהיו בקשר בחודשים הקרובים, אתם מפקידים את חייכם בידיו, אתם צריכים ממנו תשובות אמיתיות גם אם הן לא רווחיות עבורו. בנושא הזה- כל תחושת בטן, קטנה ככל שתהיה היא סיבה מספקת לחפש מנתח אחר.
בשורה התחתונה המנתח צריך להיות אדם אמין בעינכם. לא יפה, לא חכם- אמין.

8. לתמחר.
הגענו למה שבאמת כואב בניתוחים הללו- המחיר. תעשו סקר שוק, תשוו בין רשתות גדולות למנתחים פרטיים. המחיר נקבע בדרך כלל על בסיס איכות החומרים והמוניטין של הרופא. בדקו בדיוק על מה אתם משלמים, שאלו באיזה חומרים הרופא משתמש וכמה ניתוחים הוא עושה בחודש.

9. להגדיל.
לרשתות גדולות יש פרסום מסיבי שלעיתים מושך עליהם לקוחות בשיטת הסרט הנע. רופאים פרטיים הם לעיתים אלמוניים וקשה למצוא המלצות טובות לגביהם. ומה באמצע? זהו, שהמון. אני אישית, לא ארצה להיות חלק מפס ייצור להגדלת חזה. אני לא מעוניינת ברופא שעושה 10 ניתוחים ביום, וגם לא בכזה שעושה 10 בשנה. תמיד העדפתי ותמיד אעדיף את אלו שבאמצע- שייתנו יחס טוב ואישי, אבל שהקליניקה תהיה מוכרת ובעלת המלצות. תתפלאו יש המון רופאים כאלו בשוק- בעיקר כאלו המתפעלים בקליניקה פרטית.

10. להמליץ.
או יותר נכון- לקבל המלצות. ישראלים שכמונו חיים על המשפט: "חברה של בת דודה של אמא של..." . אז לא. דברו אתם אישית עם האדם העשה את הניתוח, שאלו אותו את השאלות המביכות והאינטימיות ביותר- רק כך תקבלו תמונה ברורה על הרופא. (וכדאי לברר שהממליץ הוא לא במקרה הדוד של הרופא...גם זה קרה)

לסיכום: אדם חכם אמר לי פעם- לחתוך בחצי, להוריד שליש, פחות 10 - ומה שנשאר זו האמת. אתם תשמעו וודאי הרבה עובדות וסיפורים, העיקר שתהיו אמיתיים עם עצמכם ותבחרו מנתח שנוח לכם איתו ואתם מרגישים שהוא אמיתי אתכם.

תגובה 1: