להתאבד על מזבח האסתטיקה | נשים ואסתטיקה

אסתטיקה הוא מושג סובייקטיבי ובהיותו כזה כל אשה מתייחסת אחרת לעצמה בכל הקשור לאסתטיקה :
יש נשים שלא "מתאמצות" במיוחד למען האסתטיקה או שלא רואות בזה את עיקר עולמן .
הן עושות למען האסתטיקה שלהן את המינימום – קרם לחות פה ושם, מדי פעם מתמרחות בקרם פילינג ובמסיכה אך לא מתמידות בכך. מורטות שיער מיותר בגבות ,מקפידות על ציפורניים מסודרות ,צובעות שיער באופן עצמאי ומסירות שיער מיותר בשיטות המקובלות מקדמת דנן.
לעיתים אנו נתקלים בנשים, שמתפארות ברעמת שיער שיבה . יש להודות שלחלקן הדבר מחמיא אך לרובן הוא מוסיף שנים.
לעומת הנשים "הלא מתאמצות" ישנן נשים שרצות לקוסמטיקאית שלהן מדי פעם ומשקיעות בטיפולים אסתטיים מינוריים, בד"כ בטיפולים אסתטיים חיצוניים,כמו פילינג קל או טיפולי פנים בתכשירים קוסמטיים
ישנן נשים שמעזות מעט יותר : הן מתחילות ב"קטן": בניית צפרניים, איפור קבוע . טיפולים אסתטיים שנחשבים לטיפולים חיצוניים כמו החלקת קמטים או העלמתם בעזרת זריקות בוטוקס, או פרלן הן נעזרות בטכנולגיות חדשות כמו, המכשירים : POSE או stop-age (בסרטון מטה הצגת מכשיר ה- stop-age) להמסת צלוליטיס ואולי בגיל 40 פלוס הן תחלטנה גם על ניתוח פלסטי "קטן" באיזור שמפריע להן במיוחד.
אבל... לעומת כל הנשים הללו יש קבוצה של נשים המכורות לאסתטיקה ולטיפוח שלהן . הן מוכנות "להתאבד על מזבח האסתטיקה ",אחרי עבודת פרך במכון כושר הן ירוצו בקו ישר ומהיר לניתוח פלסטי שלב א' – הקטנת אף הגדלת שדיים הרמת עפעפיים, הסרת שקיות תחת העיניים ולהשלמת סידרת ניתוחים אסתטיים שלב א' מתיחת פנים .

זה עושה להן טוב יותר מ- 1000 שמלות חדשות . הן חשות רעננות ,צעירות ולא כל כך חשוב להן מה דעתו של בן הזוג . הן בטוחות שהקליפה החיצונית תגרום להן להפוך לבנות 20 גם בהרגשה – אצלן ,"ניתוח אסתטי עושה את האדם "כמו שאצל הצרפתים "הלבוש עושה את האדם " אבל הבעייה היא ,שעוד בטרם הן יצאו מסידרת טיפולים אסתטיים שלב א' הן כבר מתכננות את הסיבוב הבא : טיפול קטן לצוואר,ניתוח הגדלת חזה ואולי המסת צלוליטיס...... למה שלא יכלו להשאיר במכון הכושר .








תגובה 1: