שאיבת שומן בדרך לחופה

טלי הגיעה לגיל 28 כשעל גופה מטען חורג של 13 ק"ג מיותרים. היתה לה קריירה מוצלחת אבל חיי זוגיות עצובים שכללו נסיונות נואשים למצוא בן זוג שיבין אותה ,שיתאים לה ושיאהב אותה .
הדייט של אמש הבהיר לה ,שהגיזרה העגולה לא מוסיפה לה אושר ." מהיום מתחילים דיאטה" לחשה לעצמה בנחישות . הרי שאיבת שומן לא תעזור במיימדים הנוכחיים.
טלי החלה בדיאטה, לקחה לעצמה מאמן כושר פרטי שיחזיק אותה "קצר", והמשיכה להתאמן גם בחדר כושר מיוזמתה בכל זמן פנוי שהיה לה. התוצאות לא אחרו לבוא : הגיזרה העגולה הפכה לנשית ומזמינה ופניה שהיו יפות גם קודם קרנו מאושר עם כל ק"ג שנשר מעליה. עם הזמן התפתחו יחסים אישיים עם מאמן הכושר והפכו לרומנטיים , לאחר שנה , היא זכתה להצעת נישואין ממנו – דן , מאמן הכושר שלה גילה את טלי החדשה ולא עמד בקסמיה.

טלי המאושרת החלה לתכנן את שמלת כלולותיה, אך קיפולי השומן העקשניים שהסתתרו עדיין באיזורים שונים בגופה , גרמו לה לחשוב על שאיבת שומן "קלה" – במותניים , שאיבת שומן בבטן התחתונה ושאיבת שומן בצידי הירכיים. היא היתה נחושה בהחלטתה להגיע לחופה בגוף חטוב.

דן לא הבין את פשר האובססיה לביצוע ניתוח לשאיבת שומן וניסה לשכנע אותה שדי לו כפי שהיא נראית . לאחר נסיונות שיכנוע רבים דן הבין עד כמה חשוב לטלי ועד כמה היא נחושה בהחלטתה לבצע ניתוח לשאיבת שומן . דן החליט לשתף עימה פעולה : יחד הם פנו לייעוץ אצל מנתחים פלסטיים שונים עד שבחרו במנתח פלסטי המתאים. ברגע המיוחל ,ערב לפני ביצוע הניתוח לשאיבת שומן , דן הפתיע את טלי במתנת נישואין: הוא יממן לה את הניתוח לשאיבת שומן.

השקעה לטווח ארוך שמשתלמת לשניהם ........לא?!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה