הסרת שיער בלייזר, שנת החורף נגמרה...

חורף ארוך עבר עלינו, ובסופו- הקיץ!
כולנו חיכינו לו, וכמו בכל שנה- נתכונן אליו. המושג "הכן רכבך לחורף" יתחלף ב"הכן גופך לקיץ".למעשה יש מספר דברים פשוטי שיכולים לחסוך מאיתנו את כמה מסיוטי הקיץ הגדולים ביותר.אז הנה רשימה מלאה של המטרד ופתרונו.

המטרד: צמיגי חורף. אותם עודפי שומן שמתחבאים מתחת לקרדיגן ולמעיל מוצאים עצמם חשופים לעיני כל בחודשי הקיץ.

הפתרון:
כיוון שגם ככה אנחנו מבלים כל רגע פנוי של הקיץ בים, כדאי לדעת שבמשחק מטקות בן שעה אחת ניתן לשרוף עד 600 קלוריות...בהחלט לא רע. יתרון נוסף הוא כמובן שמי שלא עושה ספורט כל השנה, לא באמת יתחיל עכשיו להתאמן למרתון, ומשחק מטקות על קו החוף הוא בהחלט פתרון הולם לקלוריות שמרכיבות את מצבורי שומן החורף.

המטרד: עור פנים חשוף לשמש נוטה להתקלף ולהיצבע באדום, ואדום הוא ממש לא אחד מצבעי העונה.

הפתרון: קרם לחות עם מקדם הגנה, ואכילה מרובה של פירות וירקות המלאים במים. אלו יחזירו לעור הפנים את הלחות הטבעית וזה עושה את העבודה טוב יותר מכל מסיכה. יש להקפיד לאכול ירקות ופירות עתירי מים לפחות פעמיים ביום.

המטרד: שערות! Here, there and everywhere. באמת שמדובר באחד ממטרדי הקיץ הגדולים. מפשעות, שחי ורגליים...אין סוף לשערות העקשניות הללו. הבעיה העיקרית היא שלהיתפס במצב לא מגולח היא פאדיחה נוראית- כי כמה מסובך זה לגלח הכל, כל יום... אז זהו שזה ממש מציק וגם לא בריא לעור! מעט אנשים יודעים שגילוח השערות באופן עיקבי גורם ליובש בעור הגוף, ושעווה גורמת לוורידים לבלוט. אז מה נעשה?

הפתרון: בהתאם למטרד הגדול- זהו הפתרון הגדול. מה שכל כך מבטיח בו זו העובדה שקיץ אחד מתעמתים איתו ואז הוא נשאר לתמיד. מדובר כמובן בטיפול הסרת שיער בלייזר. הפתרון הכל כך פשוט הזה נותן לנו חופש שכמותו לא הכרנו. אחרי ברורים קצרים גיליתי שכל הדעות הקדומות שהיו לי על הסרת שיער בלייזר הן הבל הבלים. זה לא יקר ממש, זה לא כואב ממש, זה כן עובד ממש!אני מכירה בנות שדוחות את הטיפול האסתטי הנהדר הזה כבר שנים, פעם הן אומרות בקיץ, ואח"כ בחורף... האמת היא שאין זמן טוב כמו ההווה, אם את לא רוצה להילחם בשערות כל הקיץ, ולהתבאס ללבוש גופיה כי שכחת לגלח כדאי שתשקלי ברצינות את הסרות השיער למינן. יש מספר טיפולים שונים אבל אני מכירה רק את זה שנעשה בלייזר לכן רק עליו אני יכולה להמליץ.הסרת שיער היא לא ניתוח קוסמטי! זהו טיפול בעל מספר שלבים שבסופו תהיי חלקה כמו שמעולם לא היית. בטווח הארוך מדובר גם בחסכון כלכלי לא קטן ובאמת שאין תחליף להרגשת החופש המלווה בגוף חלק. ותודה לתיאודור מימן על גילוי הלייזר...

המטרד: קמטים בעור הפנים, עפעפיים נפולות, עור זקן, צלוליט
הפתרון: מזותרפיה, הזרקות בוטוקס, פילינג לעור הפנים, ניתוח מתיחת פנים, הרמת פנים, מילוי קמטים בהזרקות חמורי מילוי - איזה כיף שאפשר לתקן את מה שהזמן שחק...אין ספק שהקיץ הוא זמן מצוין לקצת תיקון עצמי. יש חופש מהעבודה, ושאר התחייבויות ולכן זהו זמן מצוין לשיפוצים קטנים. טיפולים אסתטיים שונים יכולים, בסכום הגיוני למדי, לשנות את עולמך. כבר מזמן טיפולים אסתטיים אינם טאבו. הם הליך רפואי לכל דבר ועניין, ובעלי המקצוע הנכונים יכולים להגשים הרבה חלומות בכמה שעות בודדות. הטיפולים קצרים, זמן ההתאוששות קצר ונטול כאבים.
אין סיבה להשלים עם נזקי הזמן, אפשר לתקן בקלות וביעילות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה