כיצד לבחור מרפאת שיניים?

כיום לעומת העבר, מושם דגש רב על בריאות הפה והחשיבות של טיפולי שיניים איכותיים. האזרח הישראלי מוכן לשלם כסף רב על טיפולי השיניים שלו בלבד שיהיו אלה טיפולים איכותיים שיביאו לתוצאה משביעת רצון לאורך שנים רבות.
מאחר ולבני האדם הבוגרים רק סט אחד של שיניים, אנו זקוקים לטפל בהן רק אצל הטובים ביותר, אך כיצד נבחר
מרפאת שיניים מסוימת מתוך ההיצע הגדול הקיים?

רשת האינטרנט
עידן האינטרנט שינה לגמרי את עולמם של נותני השירותים והצרכנים. גם נותני שירותים מתחום רפואת השיניים הבינו כי על מנת להתמודד מול המתחרים בהצלחה, עליהם להעלות את רמת השירות שלהם ולצאת אל עבר המרחב האינטרנטי. מספיק שתקלידו את הביטוי רופא שיניים בתל אביב ומייד תגלו שפע של מרפאות שיניים אשר "מתמודדות" על תשומת לבכם באינטרנט. השתדלו לבחור מרפאת שיניים אשר מעניקה לגולשי האתר שלה גם ערך מוסף של קריאת מאמרים ומידע מקצועי, שאלות ותשובות ודרכי יצירת קשר. 

ניסיון מקצועי
בחירת רופא שיניים היא אינה בחירה קלה. אחד השיקולים לבחירת הרופא המתאים הוא הניסיון המקצועי שכן ברור מאליו ואף טבעי שנחשוש להפקיד את שינינו אצל רופא שאינו מנוסה. לחילופין ניתן לבחור מרפאה אשר מעסיקה גם רופאים מבוגרים וגם צעירים, כך שתקבלו גם את המרץ והאכפתיות והידע הרפואי הטרי של הרופאים הצעירים וגם מניסיונם וחוות הדעת של הרופאים המבוגרים והמנוסים יותר. 

המחיר תמיד קובע?
טיפולי שיניים אינם זולים לכל כיס. רופא שיניים בתל אביב, חיפה וכל עיר אחרת גובה את עלויות הטיפול ע"פ מחיר הסטנדרט ומותג המרפאה. לכן, יש לשער כי הזול הוא לא בהכרח הגרוע מכל והיקר לא מעיד תמיד על איכות. אך בכל אופן, אל תתנו למחיר להיות השיקול העיקרי. תנו למראה המרפאה, הסדר והניקיון, היחס ללקוח, איכות וחדישות המכשירים ומגוון אפשרויות הטיפול תחת קורת גג אחת להיות השיקולים העיקריים שלכם. 

ובאשר למחירים, הם לעולם לא יהיו אחידים בין המרפאות השונות כך שעליכם מוטל התפקיד למצוא מרפאת שיניים אשר עומדת בכל קריטריוני האיכות יחד עם מחירים הגיוניים ומוצדקים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה