מהו בוטוקס?

אי שם בשנות ה70 חשבנו שמצאנו את מעיין הנעורים. זה נשמע טוב, נראה טוב, ולא כולל ניתוח כלשהו. ממש גן עדן. אלא שכמו כל דבר שנשמע טוב מדי כדי להיות אמיתי- זה באמת טוב מדי כדי להיות אמיתי. ברבות השנים גילו מטופלים, ובעיקר מטופלות, שהטיפול בבוטוקס מצריך טיפול אינטנסיבי והתוצאות אינן מצדיקות את כמות הכסף שהן נדרשות להשקיע במוצר. אבל לפני שאנחנו ממהרים להספיד את הבוטוקס, בואו ננסה להבין מה זה באמת ואיך לעזאזל הגיעו למסקנה שלהזריק אותו לתוף הפנים שלנו זה לגיטימי???
Get your body ready for Summer with POSE
הכל התחיל בשנות ה70, המוצר, שבשמו המקצועי נקרא בוטולניום טוקסין (טקסלין = רעלן= רעל. כבר בעייתי) זכה לשימוש נרחב בקרב אנשים עם בעיה של הזעת יתר או בעיות גב למינהם. בפועל, מה שהרעלן עושה זה להרפות את השריר באיזור בו הוא הוזרק. הוא יעיל מאוד בשימושים שהזכרנו למעלה ועד היום משתמשים בו לפתרון בעיות מסוג זה.
כל זה טוב ויפה אבל לא לשם כך התכנסנו. כיום, השימוש הנרחב ביותר של בוטוקס הוא בטיפול בקמטים בעור הפנים. הוא לא מעלים קמטים, הוא מחליק אותם. הוא מחליש את השריר שבאיזור הקמט ובכך מונע תנועה באיזור וגורם לעור להימתח. הוא אינו ממלא קמטים כפי שנהוג לחשוב.

אבל את זה כבר ידעתם. מה שלא ידעתם זה שהבוטוקס לא יעיל במקרים של אזורים שאינם פעילים ואינם נמצאים בתנועה ולכן הוא לא פתרון להעלמת קמטים בכל איזור הפנים, אלא רק באיזור של קמטי ההבעה (מסביב לפה והעיניים). לבוטוקס המדובר לוקח בין כמה ימים לכמה שבועות לבצע את פעולת החלקת הקמטים, והוא יעיל לשלושה חודשים בלבד כך שבעצם כדי להראות צעירים תמיד- צריך לחזור על הטיפול כל 3 חודשים.

מידע נוסף וקלינקה פרטית לטיפולים אסתטיים והזרקות בוטוקס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה