העלמת קמטים בפנים בעזרת בוטוקס


כל אחת מאיתנו זוכרת את היום הזה, בו היא הביטה במראה ופתאום הפנים המוכרים, בעלי העור המצוק והמתוח, עוטרו לפתע בקמטוטים סביב העיניים, באזור המצח ומסביב לפה. קמטים בפנים הן אחת הבעיות האסתטיות הנפוצות ביותר שמטרידות נשים רבות, וגם לא מעט גברים. אבל לא צריך לדאוג יותר מדי, כיום יש פתרון פשוט ביותר שמאפשר העלמת קמטים בתוך מספר ימים ואפילו בתוך מספר שעות - טיפולי הזרקת בוטוקס שיחזירו את עור הפנים שלך לקדמותו ויהפכו אותו לחלק, נעים והכי חשוב נטול קמטים. הטיפולים הללו נפוצים מאוד בעולם ובישראל, והעלות שלהם לא גבוהה במיוחד, כך שכל אחד יכול ליהנות מהאפקט שלהם.

הזרקת בוטוקס מה זה בכלל ואיך זה עובד?
בוטוקס הוא למעשה חומר המופק מחלבון הבוטולוניום, והוא סוג של טוקסן (רעלן) המופרד מן הבקטריה, כך שהוא אינו מזיק לעור ואינו מעורר בדרך כלל תגובות אלרגיות למיניהן. כשמחדירים אותו לעור באמצעות זריקות מקומיות, התופעה המתקבלת היא הרפיית שרירי הפנים ובכך מופחתים באופן משמעותי קמטי ההבעה שנוצרים בגלל פעילות יתר של השרירים.

העלמת קמטים – כמה דקות וזה עובר
הטיפול המבוצע בשיטה זו הוא פעולה פשוטה למדי, שנמשכת כמה דקות ואין מה להשוות אותו לניתוח. כל שיש לעשות הוא להזריק את החומר למקור הקמט ולחכות, אך זה לא אומר שכל אחד יכול לעשות את זה לבד בבית. את ההזרקות יש לבצע אך ורק על ידי מומחה, כגון רופא עור בכיר המנוסה בטיפולים מסוג זה. טיפולים שאינם מבוצעים בפיקוח עלולים לגרום לבעיות שונות כגון עוויתות בפנים, ולכן חשוב מאוד להיזהר מגורמים לא מורשים שמסתובבים בשוק ומבצעים טיפולים מסוג זה.

טיפולי בוטוקס אינם מבטיחים העלמת קמטים נצחית. לרוב הטיפולים מחזיקים 4-6 חודשים מעמד, ולאחר מכן יש לחדש אותם. אם טרם התנסיתם בהם, מומלץ להתחיל את הטיפול בהדרגה. יש להזריק כמות מתונה של חומר, ולבדוק את השפעת הזריקות על מראה הפנים. אם אין כל בעיה והטיפול מצליח, ניתן להרחיב אותו ולחזור עליו אחת לכל כמה חודשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה